هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

كودكي دختر نازم هليا

اولین تاب بازی

1392/5/26 12:29
نویسنده : مامان خانومي
576 بازدید
اشتراک گذاری

Klik hier voor meer gratis plaatjes

پنج شنبه 25 مرداد به همراه عمو عماد و بابایی رفتیم پارک تاب بازی کنیم .

عمو عماد با سنجابش آمده بود و هر وقت میدیدیش کلی ذوق می کردی.

این خنده ها را به سنجاب کردی

تابتاب

بابایی برات بستنی خرید و برای اولین بار بستنی را هم تست کردی از این بستنی ها خوردیKlik hier voor meer gratis plaatjes

بستنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر مهدی
26 مرداد 92 18:37
ماشالا به هلیا با بابا میره پارک قربونت خاله نوش جونت بستنی
شهرزاد
27 مرداد 92 1:51
سلام خانومی از وبلاگتون خوشم اومد گفتم هم سلامی عرض کنم هم بگم دختر خوشگل و نازی دارید که همسن پسر منه و هم اینکه خودتون خانوم خاکی به نظر می رسید و من خیلی از آدمهایی مثل شما خوشم میاد و خوشحال می شم با هم تبادل لینک کنیم من شما را لینک کردم با اجازه ...به من و آراد هم سر بزنید
مریم (مامان ِ ترنم!)
27 مرداد 92 10:42
سلام خاله... خوش میگذره با مامان و بابا دَدَر رفتی؟!؟؟؟ ما رو هم میبری عسیسم؟؟؟؟
مهدیه مامان پرهام
27 مرداد 92 12:12
عزیزم خوردن اولین بستنی نوش جونت باشه همیشه به شادی و بازی باشی هلیا جونم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
28 مرداد 92 11:06
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم چه لبخند نازی ب سنجاب میزنه. جیگمل ناااااااااااااااااااز