هلیاهلیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

كودكي دختر نازم هليا

15-16 ماهگی

1392/12/18 0:33
نویسنده : مامان خانومي
769 بازدید
اشتراک گذاری

وای وای امان از این ماه

تو این ماه حسابی دندونات اذیتت می کرد و تو هم منو اذیت کردی.نه غذا می خوردی نه با خودت بازی می کردی همش نق نق میکردی و تو بقلم بودی 3 هفته آب دهانت همش میومد ولی این دندون نیش در نیومد که میومد.

تو دی ماه تولد طناز کوچولو خوش اخلاق بود

شیطنت های هلیا:

10 بهمن ماه مصادف با 16 ماهگی شما و یک سالگی آرمان:

راستی تم تولد آرمان رنگین کمان بود و خیلی خیلی زیبا شده بود

   آرمان خوشگل و خوش تیپم عاشقتم بوسسسسس

happy your birthday

اینم چند تا عکس از لباسی جدیدت که عمو از کربلا آورده

وای یه روز برفی، برای اولین بار برف میدیدی و اصلا دوست نداشتی روشون بایستی یا دست بزنی

خداااا عاشق دستکشای کوچولوت شدم

یه روز خوب در رودهن:

و 24 بهمن روز عشاق یا همون ولنتاین :

حسام جان عشقم این روز تنها بهانه ای ایست که میتوانم با تمام وجود بهت بگم دوستت دارم و دوست دارم ثمره عشقمان هم در آرامشی که تو به من دادی بزرگ شود.

روز ولنتاین برای اولین بار شیرینی خامه ای درست کردم که عالی شد و به حسام مو زن بیین و خط ریش هدیه دادم و حسام هم شکلات

افتتاحیه حوله جدید:

پسندها (1)

نظرات (0)